| СТРУКТУРНІ ПІДРОЗДІЛИ, НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ГРОМАД ТА ПРОДУКЦІЯ, ЩО ВИГОТОВЛЯЄТЬСЯ |
| 1. |
Громади, сільські і селищні ради |
| 2. |
Охорона праці |
| 3. |
Автотранспорт |
| 4. |
Бібліотеки |
| 5. |
Відділ освіти, заклади дошкільної освіти, харчування |
| 6. |
Бухгалтерський облік |
| 7. |
БЛАНКИ |
| 7. |
Обкладинки, архівні коробки |
| ЗАГАЛЬНИЙ ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ПІДГОТОВЛЕНИХ ДО ДРУКУ |
| 1 |
Реєстр для реєстрації нотаріальних дій органу місцевого самоврядування (прошита) |
| 2 |
Реєстр для реєстрації довіреностей, що прирівнюються до нотаріально посвідчених (прошита) |
| 3 |
Реєстр для реєстрації заповітів |
| 4 |
Алфавітна книга обліку заповітів |
| 5 |
Книга обліку заяв про вжиття заходів щодо охорони спадкового майна |
| 6 |
Книга обліку і реєстрації спадкових справ |
| 7 |
Алфавітна книга обліку спадкових справ |
| 8 |
Книга обліку бланків свідоцтв про народження |
| 9 |
Книга обліку бланків свідоцтв про смерть |
| 10 |
Книга обліку бланків свідоцтв про шлюб |
| 11 |
Книга обліку бланків свідоцтв про розірвання шлюбу |
| 12 |
Книга обліку бланків свідоцтв про зміну імені |
| 13 |
Журнал обліку заяв про шлюб |
| 14 |
Журнал реєстрації заяв щодо перенесення дати реєстрації шлюбу |
| 15 |
Журнал обліку заяв про розірвання шлюбу на підставі рішення суду |
| 16 |
Журнал реєстрації заяв про державну реєстрацію народження відповідно до ст.133 , 135 Сімейного Кодексу України |
| 17 |
Журнал реєстрації заяв про державну реєстрацію народження |
| 18 |
Журнал обліку заяв громадян про зміну імені |
| 19 |
Журнал реєстрації заяв про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цівільного стану |
| 20 |
Журнал заяв про визнання батьківства |
| 21 |
Журнал реєстрації заяв про державну реєстрацію смерті |
| 22 |
Погосподарська книга |
| 23 |
Алфавітна книга об'єктів погосподарського обліку |
| 24 |
Земельно-кадастрова книга |
| 25 |
Журнал реєстрації договорів оренди земельних ділянок |
| 26 |
Книга записів реєстрації договорів оренди земельних часток (паїв) |
| 27 |
Журнал реєстрації заяв громадян про приватизацію земельної ділянки та затвердження проекту відведення |
| 28 |
Журнал реєстрації вхідних документів |
| 29 |
Журнал обліку вхідної кореспонденції адміністративної комісії при виконкомі |
| 30 |
Журнал реєстрації вихідних документів |
| 31 |
Журнал обліку вихідної кореспонденції адміністративної комісії при виконкомі |
| 32 |
Журнал обліку особистого прийому громадян (прошита) |
| 33 |
Журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян |
| 34 |
Журнал реєстрації звернень громадян |
| 35 |
Журнал реєстрації звернень що надійшли під час прийому фізичних та юридичних осіб |
| 36 |
Журнал реєстрації заяв працівників сільської (селищної) ради |
| 37 |
Журнал реєстрації заяв |
| 38 |
Журнал обліку розпоряджень сільського (селищного) голови з особового складу (переміщення, прийом. звільнення) |
| 39 |
Журнал обліку розпоряджень сільського (селищного) голови з основної діяльності |
| 40 |
Журнал реєстрації рішень виконкому сільської (селищної)ради |
| 41 |
Журнал рєестрації рішень сесії сільської (селищної) ради |
| 42 |
Журнал реєстрації виданих довідок |
| 43 |
Журнал реєстрації приймання заяв і документів для призначення усіх видів соціальної допомоги |
| 44 |
Журнал обліку/реєстрації/ заяв та документів необхідних для отримання адміністративної послуги |
| 45 |
Журнал обліку/реєстрації звернень споживачів адміністративних послуг |
| 46 |
Журнал обліку громадян, яких обслуговує територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) на платній основі(на безоплатній основі) |
| 47 |
Журнал реєстрації запитів на публічну інформацію |
| 48 |
Журнал обліку запитів осіб, органів державної влади, підприємств, установ, організацій, закладів щодо доступу до персональних даних, які надходять до адресно-довідкового підрозділу |
| 49 |
Журнал реєстрації документів розпорядника інформації (відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" |
| 50 |
Журнал обліку заяв про реєстрацію речових прав на нерухоме майно |
| 51 |
Журнал реєстрації карток обліку роботи з сім'єю (особою) |
| 52 |
Журнал реєстрації, повідомлення/інформації про сім'ю, яка перебуває у складних життєвих обставинах |
| 53 |
Журнал обліку сімей, які опинились в складних життєвих обставинах |
| 54 |
Журнал реєстрації актів обстеження матеріально-побутових умов сім"ї |
| 55 |
Журнал обліку особових справ соціального супроводу |
| 56 |
Журнал реєстрації актів початкової оцінки потреб дитини та її сім'ї |
| 57 |
Журнал обліку заяв та повідомлень про вчинення насильства в сім"ї або реальну загрозу його вчинення |
| 58 |
Журнал обліку звернень та повідомлень про жорстоке поводження з дітьми або загрозу його вчинення |
| 59 |
Журнал реєстрації заяв щодо направлення дітей з інвалідністю для отрисання реабілітаційних послуг |
| 60 |
Журнал реєстрації особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги щодо правильності призначення допомоги |
| 61 |
Журнал обліку матеріалів про адміністративні правопорушення |
| 62 |
Журнал обліку протоколів про адміністративні правопорушення |
| 63 |
Журнал обліку повідомлень адміністративних органів про надходження документів до ЦНАП |
| 64 |
Книга реєстрації місця проживання |
| 65 |
Журнал обліку повідомлень про зняття особи з реєстрації місця проживання |
| 66 |
Журнал обліку заяв про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичної особи |
| 67 |
Журнал обліку заяв про реєстрацію місця проживання фізичних осіб |
| 68 |
Журнал обліку заяв про зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб |
| 69 |
Журнал реєстрайії актів перевірки цільового використання державної допомоги при народженні дитини |
| 70 |
Журнал обліку заяв про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців |
| 71 |
Книга реєстрації заяв громадян про взяття на квартирний облік |
| 72 |
Книга обліку осіб, які перебувають на черзі на одержання жилих приміщень |
| 73 |
Журнал обліку видачі посвідчень |
| 74 |
Журнал обліку операцій пов"язаних з обробкою персональних данних |
| 75 |
Журнал ознайомлення працівників з правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими інструкціями та колективним договором |
| 76 |
Журнал реєстрації посадових і робочих інструкцій |
| 77 |
Журнал обліку видачі посадових і робочих інструкцій |
| 78 |
Журнал ознайомлення з посадовими і робочими інструкціями |
| 79 |
Журнал обліку особових карток |
| 80 |
Книга обліку руху особових справ посадових осіб органів місцевого самоврядування |
| 81 |
Журнал обліку працівників, яким встановлено інвалідність |
| 82 |
Книга обліку відпусток |
| 83 |
Журнал обліку дисциплінарних стягнень |
| 84 |
Журнал реєстрації телефонограм |
| 85 |
Журнал обліку печаток і штампів, що застосовуються в установі |
| 86 |
Реєстр передавання документів |
| 87 |
Журнал обліку позовних заяв, пред'явлених до органів місцевого самоврядування |
| 88 |
Журнал обліку направлень на проходження добровільного медичного обстеження |
| 89 |
Журнал обліку видачі ордерів на видалення зелених насаджень |
| 90 |
Книга обліку паспортів померлих осіб |
| 91 |
Журнал видачі дублікатів свідоцтв про право власності на нерухоме майно |
| 92 |
Домова книга |
| 93 |
Журнал реєстрації будинкових книг |
| 94 |
Журнал реєстрації будівельних паспортів |
| 95 |
Реєстраційна книга видачі посвідчень батьків багатодітної сім"ї |
| 96 |
Реєстраційна книга видачі посвідчень дитини з багатодітної сім"ї |
| 97 |
Журнал обліку повідомлень про дітей , які залишились без батьківського піклування |
| 98 |
Книга первинного обліку дітей,які залишились без батьківського піклування,дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування |
| 99 |
Журнал обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах( два варіанта) |
| 100 |
Журнал обліку потенційних опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків вихователів |
| 101 |
Облік нерухомого майна дітей-сиріт та дітей , позбавлених батьківського піклування |
| 102 |
Журнал реєстрації особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги |
| 103 |
Книга обліку кондидатів в усиновлювачі |
| 104 |
Книга обліку дітей, які можуть бути усиновлені |
| 105 |
Книга обліку кандидатів в усиновлювачі-громадян України , яким надано службою у справах дітей чи Нацсоцслужбою інформацію про дітей, що можуть бути усиновлені |
| 106 |
Книга обліку усиновлених дітей, за умовами проживання і виховання яких здійснюється нагляд |
| 107 |
Книга обліку рішень про усиновлення дітей |
| 108 |
Книга обліку оприбуткування і витрачання спеціальних бланків документів інформаційної системи Міністерства юстиції України |
| 109 |
Журнал реєстрації подань з відомостями про виборців(осіб), на підставі яких здійснюється періодичне поновлення персональних даних Державного реєстру виборців |
| 110 |
Журнал обліку звернень виборців (осіб) |
| 111 |
Книга реєстрації квартир(будинків),жилих приміщень(кімнат) у гуртожитках , що належать громадянам на підставі приватної(спільної сумісної, спільної часткової) власності |
| 112 |
Журнал обліку пасік |
| 113 |
Книга обліку руху трудових книжок і вкладишів до них |